Typ nästan lite vaken

God morgon. 
Vaknade för kanske lite mer än två timmar sen. Är fortfarande astrött och har inte bytt ut sovtröjan mot andra kläder än. Sååå trött!
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra idag. 
Min vovve är sjuk och jag kanske ska gå till veterinären med honom idag, grejen är bara den att jag inte vet om jag ska gå idag, akut, och kanske behöva betala massa pengar, eller vänta till på måndag och boka en tid. Jag vet inte hur sjuk han är och det här är första gången jag har ansvaret på riktigt. Så svårt att bestämma sånt här själv. 
Så kanske jag ska in till stan med lillasyster sen, men jag vet inte där heller. Det beror ju på om jag går till veterinären eller inte. 
Och senare ikväll är det ju "klassfest".
   
Jag vill bara att det ska bli imorgon kväll. 
NU. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0