Ups and downs

Helt galet vad jag går upp och ner i humöret numera.
Ena stunden är jag hur glad som helst och andra stunden är jag deppig och nere.
Men de där deppfaserna håller inte i sig så länge.

Dessutom har jag blivit ännu sjukare nu. Väldigt trevligt... Sitter och snörvlar, har ont i halsen, det svider i näsan, bihålorna känns typ helt svullna och huvudet känns som det är fullt med gegga. Underbart.
Jag åker alltså inte tillbaka till skolan för Journalistfesten.

Istället sitter jag väl här hela kvällen, vid datorn. Är ensam hemma ikväll.
Måste skriva ett jävla referat om en jävla föreläsning vi hade idag (notera svärorden). Sjukt tråkigt. Handlade om jämställdhet, och var så luddigt och inte intressant att jag höll på att somna. Dock hade jag cola och godis till min hjälp en stund. 

Nej nu ska jag plugga! Wohoo... eller?

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0