Allt i ett inlägg, som vanligt

Öh ja...
Hej.
Efter skolan igår åkte jag INTE till gymnasieskolan. Det funkade inte med tiderna för en av lärarna så jag får ta det en annan dag istället.
Efter skolan igår åkte jag hem, och åt. Sen åkte jag in till stan och satte in pengar på mitt konto, och sen vidare in till söder på A's inflyttningsfest. Blev inte sådär jätteröjigt precis. Bara jag, hon och hennes pojkvän i några timmar till att börja med, sen kom JD och två av hans vänner. Vi stack ut en stund och sen åkte jag med JD hem. Var rätt trevligt ändå. :)
Vaknade imorse med en stark motvilja till att jobba. Men jag var ju tvungen, så jag åkte och jobbade och sen åkte jag hem igen.

Har varit astrött hela jävla dagen, och när jag kom hem och la mig framför tv:n under täcket i sängen somnade jag till lite framför Simpsons och vaknade lagom till Family Guy. Efter det fick jag för mig att jag skulle plugga, satte mig i köket med musik i öronen, skolbok, block och penna och började läsa. Men efter ett tag var jag tvungen att smsa lite för att kunna koncentrera mig bättre (?). Det slutade med att jag satt och smsade till JD och M om vartannat och inte pluggade så mycket alls, men lite fick jag gjort i alla fall. 
Och nu har jag uppdaterat mig vid internet och ska snart sova. Behöver inte gå ut med hunden, han är hemma hos styvpappa i helgen. Skönt att slippa ansvaret ibland, men känns alltid lite konstigt när han inte ligger där på golvet och snarkar. 

Börjar bli trött nu... 
Imorgon jobbar jag elva till fyra. Blä. Har verkligen tröttnat på mitt jobb (redan), mest för att det är så dåligt betalt för så mycket jobb. Jävla Hotell/Restaurangavtal. Ska börja leta efter nåt nytt. Typ butiksjobb helst. Handelsavtal FTW! Haha, nej men det är nog lättare för mig att få jobb nu när jag jobbat två månader på BK, och så har jag ju fått lite annat att lägga in i CV:t också. 
Babbel babbel. 
Kanske ska träffa JD en stund imorgon också. Få åka hojj... Lite läskigt. Men kul ändå, om det nu blir så. 

Har börjat få lite ont i halsen. Hoppas på att ginna kurera mig innan det bryter ut på riktigt. VILL inte vara sjuk, KAN inte vara sjuk, FÅR inte vara sjuk. Så är det bara. 
Sova nu? Ja tack!

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0