Vad hände här?

Idag sa jag upp mig.
Närmare bestämt för en timme sen, nästan exakt.
Jag jobbar alltså inte på BK längre.

Imorgon ska jag antagligen åka in och lämna tillbaka mina jobbkläder.
Det känns riktigt konstigt.
Det blev så hastigt beslutat och snabbt genomfört att jag inte riktigt hunnit reflektera över det.
Men det känns skönt,
att kunna fokusera på skolan nu.

Dock känns det lite tråkigt att behöva lämna,
lämna alla roliga människor som jobbar där.
Man hann liksom inte bygga upp nån relation med någon riktigt,
fast man började tycka om vissa mer och mer.
När jag satt och skrev på papprena kom en av tjejerna in och sa: "Nej... Neej..."
Så kände jag lite också.

Men nu fokuserar jag ju bara på det dåliga med att sluta!
Anledningen till att jag slutade var ju att det blev för mycket, att jag vill slippa känna stress hela tiden, kunna vara ledig ibland. Vilket jag kan nu. Och det är bra.

Sammanfattningsvis har jag faktiskt lärt mig en del av att jobba där.
Lärt mig att ännu bättre hantera stressiga situationer, göra flera saker samtidigt, m.m.
Eftersom det var mitt första "riktiga" jobb, nästan, har man ju lärt sig en hel del av det också.
Men ja. Det är en bra merit och en bra erfarenhet, som kommer hjälpa mig i det framtida arbetslivet.

Okej, babbel babbel.
Nu ska jag ut med hunden snart.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0