Välkommen hem till sandlådan!

Det här är ju heeelt underbart.
Jag bor i en sandlåda för tillfället.
Och jag skojar inte ens.
De har dragit upp golven i både hallen och köket och nu ser det förjävligt ut.
Så måste man gå med skor på sig inomhus, och ta av och på när man går in i olika rum.
Sååå kul.
Verkligen.
Hoppas de blir klara snart.

Ja, på grund av golvproblemen har småsyskonen, vovven och honkatten flyttat hem till styvpappa för tillfället, och jag är just nu helt ensam hemma. Mamma jobbar.
Så... ja.
Har i alla fall köpt med mig massa bakverk. Kan sitta och snaska på dem och spela farmville och låtsas att allt är som vanligt.
Fast den där sandlåde-lukten som fyller hela lägenheten förstör nog illusionen lite...

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0