Yoes

Yo yo!
Sitter vid min nya (egentligen är den ju fortfarande inte "ny" men för mig är den ju det så jag får säga så i alla fall) dator och har nyss lyckats ladda ner ett skrivprogram. Har försökt hitta saker som funkar typ hela dagen, Word för mac, trialversioner av iWork och så, men inget har funkat, förrän jag hittade ett program som jag aldrig hört talas om förut. 
      
Det är inte precis världens bästa program men man kan spara dokument i .doc-form, så jag kan ju skriva själva texten på den här datorn och sen föra över till den andra datorn för att fixa med utseende och så. Najs! Det är ju i alla fall en tillfällig lösning. :)
Snart måste jag ut med min vovvsing. Tror att jag hörde regn utanför fönstret förut men hoppas i så fall att det har slutat nu, och att det inte är för blött på vägarna. 
Kanske tittar in här igen innan jag går och lägger mig. 
      
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0