Aerobics är hårda grejer

Asså...
Jag dog idag.
Jag och J lyckades äntligen komma i tid till ett träningspass. Vi testade aerobics.
När det hela började tänkte jag: Det här kan man ju inte träna särskilt mycket på... Känns inte alls. Men efter ett tag kändes det. Som fan. Överallt. Jag fick kramp i vaden, ont i nacken och huvudet och svettades som en gris. Såg ut som en efteråt också eftersom jag var helt jävla röd i ansiktet. Mysigt värre.
Men fan vad kul det var ändå! De flesta som var där hade varit med flera gånger tidigare märkte man, och jag och J var ju helt nya, så det var lite svårt att hänga med i början, men efter ett tag hängde jag med i nästan allt i alla fall, och kämpade tills jag dog i princip.
Återuppstod sen som tur var.

Och inte nog med det så ville J träna i gymmet sen, eftersom hon inte riktigt hängde med i passet och tyckte det var tråkigt. Så jag följde självklart med och körde lite mage, rygg, chins och dips också. Och sen låg vi på stretchgolvet och lekte med balansbollar. Haha, var askul, för vi såg säkert helt knäppa ut där vi rullade omkring...

Efter bollarna och lite stretching kände vi oss dock klara för dagen och gick och åt istället, sen åkte jag hem och dog igen. I soffan. Med Top Model på tv. Najs.
Sen tog jag ett bad och återuppstod igen. Det har varit mycket sånt idag alltså.
Nu har jag läst igenom massa texter inför morgondagens opponering, och borde sova typ NU. Börjar inte förrän ett, men måste skriva opponering på en text innan det, så... Kanske är dags att sova nu.

Gonatt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0