Äta, plugga, jobba

Jag skrev ingenting igår kom jag på nu.
Konstigt.
Jag hade ju tid att skriva...
I alla fall hade jag "sovmorgon" till klockan ett igår, dock satt jag ju och gjorde skolarbete från halv nio, men ja... Sen var jag i skolan i tre timmar och sen åkte jag hem och gjorde i princip ingenting mer än att sitta framför tv:n. Och äta. Jag äter som en gris numera. Det är fan inge bra. Jag tror att jag är sugen på nåt precis HELA TIDEN även om jag nyss ätit och är mätt. Funkar inte. Får försöka dra ner på impulsätandet och bara äta frukost, lunch och middag. Om jag blir sugen på nåt får jag väl ta en frukt. Nu när man väl har börjat träna ska man väl inte förstöra det med att äta onyttigt hela tiden...

Idag är jag ledig från skolan. Känns normalt nu. Det är konstigt när man väl har lektioner i skolan liksom. Men det är asskönt. Dock håller det väl inte i sig särskilt länge så det gäller att njuta när man kan.  
Istället för skolarbete ska jag gå ner till tvättstugan och tvätta Bobos handdukar och sånt. Askul. Men vi måste ju göra honom vårfin snart och då kan man inte torka honom med smutsiga handdukar... Så det måste göras.
Sen ska jag på mitt första jobbpass klockan fem. Till nio. Vet inte hur mycket jag ser fram emot det just nu, men det går säkert bra. Skönt att komma igång och börja tjäna lite pengar i alla fall.

Jaha. Nu ska jag väl bara chilla ett tag till innan tvättiden klockan ett.
Chill chill!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0