Chillkväll

Jag är duktig idag!
Jag är sjuk och ska för en gångs skull inte gå ut och parta sönder mig själv så att det blir ännu värre.
Vad stolt jag blir.
Istället ska jag sitta hemma och chilla hela kvällen. Först blir det lite mer plugg (för jag har tagit ett lite väl långt avbrott nu) och sen kommer antagligen K hit nån gång under kvällen också. Det blir najs!
Och imorn har jag fixat parkhäng med några sköningar från klassen. Förhoppningsvis ljuger inte väderprognoserna så att vi får sol till våra folköl, och kan sitta ute och bara mysa tillsammans i flera timmar!

Det blir en chill helg indeed. And I like it.
Betyder också att jag inte kommer att få "woo-jag-har-pengar-igen"-hysteri och gå ut och spendera massa pengar på drinkar och shots. Vilket är bra. Väldigt bra. Min budget den här månaden klarar inte av så mycket sånt eftersom de på det jävla försäkringsbolaget inte fattar ett skit och tydligen ska dra helårsbeloppet på över tvåtusen kronor för vovveförsäkringen den tjugofemte. Och jag orkar inte tjafsa med dem mer, bara skönt att bli av med det liksom. Även om det kommer bli tight living med allt annat på grund av det... Men men.  

Nu ska jag sätta igång med plugget igen. Ska målet vara att göra klart alla instuderingsfrågorna till kommunalpolitikdelen? Alltså sexton frågor till? Har gjort tjugofyra hittills, så sexton på typ en timme eller så borde jag väl klara av? JA! Det ska jag! Så kan man börja med statsskick typ imorn eller på söndag. Awesome! Jag SKA klara den här tentan nu! Jag bara SKA det!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0