Chillz

Man ska inte vakna halv ett. Man ska bara inte det.
Men jag lät mig själv sova lite längre idag eftersom jag varit så trött så länge nu. Det var skönt i alla fall, och i det här mulna skitvädret missar man ändå inte så mycket.

Idag kommer bli en chilldag. Jag kom nyss på att jag kanske borde kolla igenom alla bilder jag tagit till tidskriften. Särskilt de från krogrundan, så jag kan välja ut och redigera några stycken. Måste ju gå igenom det med grabbarna nån dag också.

Så, det som väntar nu är bildredigering, typ. Sen måste jag fan duscha också. Jag har låtit mig själv bli smutsig. Haha. Lika bra att inte duscha för ofta när man ändå är hemma och chillar bra liksom.

Peace!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0