Creepy or fun?

Asså... Glömde skriva det igår, men det hände nåt lite knäppt på väg till jobbet igår.
Jag gick på tunnelbanan, och som vanligt har jag ju öronen igenproppade med musik, så när nåt konstigt händer hänger jag aldrig riktigt med. Men i alla fall.

Jag satte mig framför en man som satt och snackade i mobil med headset. Inget konstigt med det. Något säte bort satt en annan tjej brevid och pratade i telefon med headset hon också. Efter ett tag märkte jag hur den här mannen tog upp sin mobil ur fickan, samtidigt som han pratade i headsetet (men jkag hörde ju inte vad han pratade om) och sträckte fram mobilen mot tjejen, som för att visa upp dem typ. Sen gjorde han samma sak några gånger, men sa ingenting till tjejen och hon bara tittade lite på honom.
Efter ännu ett tag tog han upp en till mobil, som han höll i handen tillsammans med den första, och så sträckte han fram båda de telefonerna mot tjejen några gånger.
Och efter ännu ett tag tog han upp EN TILL mobil ur fickan, så att han satt med TRE olika mobiler i samma hand och sträckte fram dem mot tjejen med jämna mellanrum samtidigt som han satte in headsetet i de olika mobilerna, liksom bytte lite då och då. Och så satt han tills jag gick av.
Väldigt skumt. Fattar inte riktigt vad han höll på med... Haha.
Jag kan aldrig riktigt lista ut om såna här människor skämtar med folk eller är lite smått störda. Eller om det nu var så att han har nåt slags jobb där man använder flera mobiler samtidigt för att ta olika samtal, men i såna fall förstår jag inte varför det såg ut som att han försökte visa upp mobilera för tjejen... Haha, lite kul är det i alla fall när sånt händer.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0