Då sket sig allt istället...

Jag har varit så stressad idag.
Så stressad man bara kan vara, fast jag egentligen kanske inte behövt vara det.
Och på grund av allt stressande lyckades massa saker bara gå helt fel.

Det började med att jag vaknade.
Gick upp och tog det lugnt ett tag, men ungefär en halvtimme innan jag var tvungen att sticka iväg och träffa hönan, mitt första ärende för dagen, frågade mamma om jag kan diska. Det var ju länge sen... 'Jo, ja, det hinner jag nog' tänkte jag och stressade ihjäl mig med disken i typ tjugo minuter, sen sprang jag iväg (dock tio minuter för tidigt så jag fick gå tillbaka upp till lägenheten igen och sitta och vänta ett tag. 

Sen åkte jag i alla fall in till Gullmars och mötte hönan, som hade tid över och därför följde med på en liten visit i mitt hem. Jag visade lite konst och en hund och två katter, packade ner träningskläderna i en ny väska eftersom den andra jävla väskan gick sönder sist. Sen tog jag väska på ena armen och gitarren på den andra, och följde med hönan ner till tunnelbanan, där jag satte mig och väntade på lillebror. 

Lillasyster var snäll och åkte dit och väntade med mig en stund, och när lillebror äntligen kom och tog sin gitarr kunde jag och lillasyster åka in till stan.
Väl inne i stan gick vi in på HM och hon hittade det hon skulle ha. Men jag kunde inte betala för det... För jag hade glömt att överföra pengarna från mamma och hade femtio kronor för lite på kontot. Askul. 
Så tänkte att jag skulle åka hem, hämta pengar och sen köpa det innan träningen istället, men eftersom det tog ett tag att komma hem och jag kom på att jag var tvungen att äta och gå ut med hunden innan jag stack så hann jag inte till den tiden vi bestämt och då kunde inte J längre, för då blev det försent. Vilket resulterade i att två av mina planer bara försvann ut i tomma intet. Vi gick ju inte runt och shoppade nåt mer eftersom jag trodde att jag var tvungen att skynda mig, och jag tränade inte eftersom jag inte hann... Och nu kan jag ju lika gärna köpa den där saken imorn istället, eftersom jag ändå jobbar då. 
Så det sög ju. 

Men men, man får väl se det positiva. 
Nu har jag i alla fall lite slötid innan jag ska iväg på festen. Rätt skönt faktiskt... 

<3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0