Den där JÄVLA tentan

Asså... (läs med fjortisaktig ton) Den där jävla tentan tycker inte om mig.
Jag gjorde den ju igår, för tredje gången, och ännu en gång kom det nästan bara såna frågor jag INTE kunde. Sånt jag inte pluggat på. För man måste väl ändå vara lite selektiv med vad man ska plugga när man har två feta, tråkiga böcker och åttio instuderingsfrågor? Eller tycker de att man ska läsa de där böckerna fem gånger om och sitta och plugga in verkligen ALLT? Tydligen...

Det var en fråga jag kunde typ helt, till punkt och pricka, och en jag kunde nästan helt. Sen gissade jag mest. Så det kan gå hur som helst, den här gången också. Och med min tidigare tur kan jag ju gissa på att jag inte får godkänt den här gången heller. Men jag bara HOPPAS att jag gör det, för jag orkar inte igen... Nu har jag faktiskt pluggat som ett as i flera dagar liksom...
Men men... Hoppas, hoppas, hoppas och vänta är det som gäller nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0