Hektiskt

Snart ska jag iväg och möta upp Hönan, som jag tänker fortsätta kalla honom, för att hämta upp lite grejer.
Efter det ska jag hem igen, lämna grejerna hemma, ta med mig elgitarren ner och möta lillebror vid tunnelbanan för att ge honom den, sen ska jag ta tunnelbanan och möta upp lillasyster, åka in till stan och leta lite kläder till henne (ett specifikt plagg närmare bestämt, så det är inte precis nån storshopping på gång), sen åka tillbaka en bit för att möta upp J och sen träna.
Efter träningen ska jag hem igen och göra mig i ordning och sen åka till festen som ligger långt bort åt helvete, typ en station mindre långt bort åt helvete än skolan.

Så... Jag har en del att göra idag alltså. Men det blir najs.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0