Ingen träning idag då... Men utgång!

Nähä. Det blev inget idag i alla fall. Men det berodde inte på oss den här gången.
De skulle nämligen stänga tidigare på simhallen idag, och då kunde vi inte gå på det passet vi ville och hade inte hunnit till något annat heller. Så det får bli en annan gång.

Men! Ska ut med Ami och JW ikväll. Dreamteam numero uno! Det blir nog najs. Dock ska det nog inte bli en helgalen kväll, men det blir mysigt i alla fall. Det kan inte gå fel när det är vi tre, det går bara inte.
Så jag ser fram emot kvällen. Ska möta upp tjejerna vid åtta.
Nu är jag helt klar, iförd endast svart. Haha, men de e naajs. Ska ha mina nya, snygga, tolvcentimetersklackar för första gången ikväll också. Får hoppas att de inte är såna där som dödar ens fötter. Hittills känns de sköna i alla fall!
Men innan jag drar ska jag ut med vovvsingen en stund.

Chillz dudes!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0