Jag bara hostar

Jag orkade inte skriva igår.
Hade väl inte riktigt tid heller.

Bara pluggade det ena och det andra hela dagen ungefär. Och var sjuk. Awesome.
Jag HATAR det. Snörvel, snörvel, host, host. Och det mest irriterande av allt är att när man väl börjat må bättre ska man gå och lägga sig, och då vet man ju att man alltid mår lika dåligt när man vaknar dagen efter som man gjorde när man vaknade dagen innan. Om inte sämre ändå. Hemskt är vad det är.
Men jag ska sluta gnälla.

Idag har jag layoutat ett uppslag till tidskriften och hjälpt hönan att fixa snyggaste framsidan ever!
För att vara en skoltidning. Vi slog våra väldigt kloka huvuden ihop och fixade nånting helt åsum. Bäst!
Jag var i skolan väldigt länge idag. Först var jag och en annan tjej i bibblan och pluggade i några timmar, sen var det lektion. Och jag stannade till fem. Trött nu va. 

I förrigår satt jag och redigerade lite bilder på min vovve. Tänkte väl lägga upp några här. Snart. 

Chillz!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0