Korkade jävla router

Jag är lite smått arg just nu.
Det är nämligen så att storasyster pojkvän har fixat vår gamla dator. Och nu har jag kopplat in internet och routern till den datorn. Men på grund av det tycker routern att den inte behöver kunna ansluta till internet på min dator längre, så nu funkar bara internet på den gamla datorn (den jag sitter vid nu alltså).
Jag fattar inte varför, så jävla irriterande. Så nu kan jag inte sitta vid min dator och kolla grejer längre. Awesome. Inte. 
Jag har hållit på hela kvällen och försökt fixa det, men hittills har jag inte hittat nån lösning. Så det får väl bli till att försöka mer imorn kväll. 

Imorgon ska jag för övrigt inte gå i skolan. Har bara en lektion på hela veckan och den är på tisdag... Istället ska jag till syrrans jobb och tjäna lite extrapengar, lägga upp kampanjer och så. Blir bra det. 
Sen måste jag nog ringa till mitt jobb också och kolla hur jag ska göra. Jag hostar ju som ett jävla as nu och det går inte riktigt ihop med att behöva sitta och snacka i telefon i fyra timmar, tre kvällar i rad. Så onödigt att bli sjuk precis nu. Men men... Det fixar väl sig på nåt sätt.

Nu ska jag sova. 
Har inget bättre för mig. 
Gonatt!

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0