Ledig måndag

Idag vaknade jag upp på det hemskaste sättet man kan vakna upp på.
Mina småsyskon kom in i mitt rum och visade mig vad som fanns utanför mitt fönster. Snö. En jävla massa snö. Jag dog nästan lite inombords i den stunden. Igår var det så varmt (och torrt) att jag gick ute med vita vårskor och en hood och frös inte ett endaste dugg. Och idag snöade det.
Spenderade morgonen med att sitta och beklaga mig över hur hemskt det var. Som tur är är ju snön nästan borta igen nu, men det var hemskt då.

Resten av dagen har jag... gjort vadå egentligen? Spelat Guitar Hero. Börjat gå över till nivå Hard nu. En jävla skillnad, men man blir ju bara bättre och bättre för varje gång man kör så snart är jag nog proffs. Eller nåt. Haha. Men det är jävligt kul i alla fall, jag fastnar totalt.
Sen har jag bara typ chillat, ätit lite godis, kollat tv och grejer. Det blev ingen träning, eftersom det är röd dag idag och de stängde tidigare och vi inte hade någon framförhållning.

Men imorn! Då ska vi gå på ett roligt träningspass. Efter att jag har varit i skolan på föreläsning och varit på utbildning för mitt nya jobb som telefonförsäljare. Om jag ska vara helt ärlig är jag inte så pepp på det just nu, efter mina tidigare erfarenheter inom telefonförsäljning... Men det är väl bara att testa och se. Bra med extrapengar liksom. Och det kanske blir mycket bättre än jag tror. Får väl hoppas det!

Och nu... Nu ska jag väl sova snart. Kan vara skönt att vakna upp utvilad imorgon. Helst utan snö utanför fönstret också. Går det att fixa möjligtvis?

Peace dudes!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0