Men fuck you jävla halsjävel

Hej, jag börjar bli förkyld!
Kunde ju inte ha kommit mer opassande. Har liksom jobbat mina första tre pass som telefonförsäljare (trots att jag inte säljer nåt än) och nu blir jag sjuk. Sitter och hostar en massa och har ont i gommen, precis så som det brukar börja.

Jävla skit.
Om jag inte blir frisk till på tisdag (lycka till där du...) måste jag sjukskriva mig. Man kan ju inte sitta och prata i telefon och hosta. Fan vad arg jag blir.

Dessutom HATAR jag att vara sjuk. Man är äcklig och mår dåligt och kan inte andas normalt. Himla kul grej.
För övrigt har det hänt en massa sen jag skrev sist... Vissa roliga saker och vissa mindre roliga. Förvänta er några inlägg på raken här nu. Eller i alla fall två.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0