My head is drawing a blank

Ööh... Hej.
Jag tror att jag kan vara trött, möjligtvis.
För jag satt nyss och stirrade på datorskärmen utan att röra mig en millimeter i typ tio sekunder. låter inte som mycket, men det händer liksom inte så ofta. Jag brukar börja skriva på en gång annars.
I alla fall...

Första dagen på jobbet idag funkade bra. Inget sälj än, började med kundvårdssamtal vilket är rätt skönt såhär i början. Men det gick rätt bra i alla fall, när jag lärt mig. Är ju som sagt lite bekant med telefonförsäljning sedan tidigare så var inte så jättesvårt att komma in i processen igen.
Det känns bra i alla fall. Det jobbigaste var när ingen svarade och man satt och segade, och det är ju inte så jobbigt ändå. Man tjänar pengar på att sitta och prata och klicka lite liksom, rätt soft. Och när man inte har massa press på sig att man måste sälja för att tjäna nåt tror jag att det går ännu bättre faktiskt, i alla fall för mig. Man blir lugnare i sitt arbete.
Ska jobba nästa pass imorn. Går säkert bra.

Men nu ska jag sova!
Ska bli extremt skönt... Har ju skola imorn också. Dock bara typ tre timmar eller nåt så det är ju lugnt. Lungan lungan serru.

Nämen, gonatt då!
<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0