Nu äre fan helg! Jag jublar högt!

Ja. Det kanske inte riktigt är helg för alla andra, men för mig är det.
Jag är ju nämligen ledig från både skola och jobb imorn, och ska hitta på massa annat kul istället. Skrev ju förut att jag trodde att jag skulle stanna hemma och chilla hela dagen, men så blir inte fallet. Alls.

Nu har jag planerat in ännu en heldag. Först ska jag in till stan och möta upp en kompis lite snabbt, sen ska lillasyster komma in dit och träffa mig så ska vi gå runt och leta lite kläder (Till henne, inte mig. Jag får inte köpa mer nu. Har bestämt det själv). Sen efter det ska jag möta upp J och vi ska dra och träna. Förhoppningsvis blir det ett spinningpass imorn. Blir nog kul, men antagligen extremt jobbigt...
Och efter träningen ska jag hem och göra mig i ordning, sen blir det fest med klassen. Vissa har man ju inte träffat på ett tag eftersom vi är indelade i olika grupper, så det ska bli kul!

Men nu är jag förjävla trött, och tror att jag nästan borde sova.
Kan ju sova lite längre imorn iofs, så det kanske blir nåt avsnitt av nån serie innan jag somnar. Vi får se.
God natt kan man väl säga i alla fall.
God natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0