Och nu är det helg... Redan?!

Den här veckan har gått så snabbt. Det känns som att det fortfarande är tisdag. Men det är det inte. Det är torsdag och jag är klar med min del av tidskriften vilket betyder att jag är LEDIG imorn! Så skönt.
Jag ska nog sätta mig och plugga rejält då, eftersom jag nog kommer vara mer upptagen nästa vecka. Tentan är ju på torsdag (just fan, måste ju kolla upp vilken tid den är också...) och jag har varit så dum att boka jobbpass på tisdag, onsdag och torsdag kväll... vilket betyder att jag får se till att plugga som fan innan det. Om jag failar på det här igen nu så blir jag helt knäpp. Det är det hemskaste provet jag någonsin gjort. Fattar ingenting av kommunalpolitik och statsskick och tror inte riktigt att jag vill fatta nåt heller. Men jag måste tyvärr, så jag SKA!

Öhm, men helg var det va. 
Har inga planer alls hittills... Men nåt hittar man väl alltid på. 
Annars skulle det vara rätt soft med en chillhelg hemma också, särskilt med tanke på att jag är sjuk och hostar som ett svin. Men jag brukar ju inte vara så bra på det där med att stanna inne och bli frisk, så vi får väl se vad som händer...

Nu ska jag chilla vid datorn ett tag, sen blir det nog sova rätt tidigt, trots att jag är ledig imorn. 
Det gäller att ta igen all sömn nu när jag kan.

<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0