Och sen blev det lite bättre igen

Igår blev både jag och Simba sjuka.
Idag mår vi båda lite bättre.
Simba verkar inte ha ont längre utan är bara lite väl trött och hängig, och jag har inte lika ont i halsen längre (dock kommer jag väl ha lika ont imorn när jag vaknar igen, men det är en annan femma). Vi får se om jag orkar jobba imorgon. Det känns ju dumt att sitta och prata i flera timmar s det blir värre, och att hosta kunderna i öronen, så jag tror att jag sjukskriver mig så att jag kan bli frisk istället.

Solen har varit framme några timmar idag, vilket har varit väldigt härligt, och jag var ute och fotade lite i skogen med min fina vovvsing som var ovanligt pigg.
Dock spenderade jag två väldigt onödiga timmar i skolan. Satt mest och gäspade. Men men...

Har även suttit nu i nån timme eller två och redigerat bilder till tidskriften. Håller dessutom på att föra över de redigerade bilderna till kurswebben, vilket går så segt att jag somnar snart. Jaja, det är skönt att få det gjort i alla fall.
Imorn ska vi sätta igång med layouten av sidorna.
Jag väntar bara spänt på att se slutresultatet. Det känns som att det kan bli väldigt bra!

Nu ska jag föra över bilderna från promenaden och fortsätta föra över bilder på kurswebben. Sen ska jag nog chilla som fan.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0