Plastikoperationer - vad är grejen?

Vad fan är grejen med folk som går och gör extrema plastikoperationer för att se "perfekta" ut? Jag förstår verkligen inte hur folk tänker ibland. Är de helt hjärntvättade av vad som "ska" vara snyggt och inte?
Jag kan förstå om man har ett fel på kroppen, ett seriöst fel eller att någonting ser konstigt ut eller är helt ur proportion, och att man då vill ändra det.
Men folk som ser bra ut redan från början och sen opererar sig så att de ser onaturliga ut förstår jag mig inte alls på. Och jag tycker nästan alltid att de såg bättre ut innan operationen. 
Det är inte snyggt att ha bröst som man verkligen kan se på dem att de är opererade. Stora som fotbollar och lika runda som dem också. Tillsammans med världens plattaste och smalaste mage... Det ser ju bara konstigt ut.
Visst... folk får göra vad fan de vill, men jag förstår bara inte. 


Jag tycker att Heidi Montag såg bättre ut innan alla operationer... En söt tjej med fin kropp. Sen gick det överstyr.

Jag skulle aldrig vilja plastikoperera mig. Trots att det finns vissa saker jag tycker mindre om med mitt utseende ibland så är jag nöjd med mig själv, och skulle aldrig kunna tänka mig att göra om min kropp så mycket att jag inte såg ut som jag längre. 

...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0