Skool och presentshopping

Yo yo!
Jag är trött.

Har varit uppe sen halv åtta, varit i skolan och skrivit om min krönika till tidskriften lite och lämnat in den. Sen mötte jag upp lillasyster inne i stan för att köpa presenter till storasyster som fyller år nästa helg. Det blev extremt jobbigt efter ett tag och både jag och lillasyster var så trötta att vi hade kunnat lägga oss på golvet och sova. Men det gjorde vi som tur var inte. 
Vi kom väl hem vid lite innan fyra, och sen dess har jag inte gjort ett skit. 

Ikväll blir det kanske utgång med K, annars vet jag inte. Egentligen är jag ju så trött så att jag skulle kunna ligga och sova ett helt dygn, men det är inte så roligt... Så vi får se vad som händer. Vore trevligt att träffa K iaf för det var rätt länge sen. Och särskilt länge sen vi var ute tillsammans. Så det vore kuligt. 

Usch, jag somnar nästan här... Måste typ ta ett bad eller nåt. Brukar faktiskt bli lite piggare då. Vet dock inte om jag orkar röra mig ur sängen. 

<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0