Smått underbart

Jag sitter med laptopen i knät och massa papper, två gamla tentor och en bok brevid mig i sängen.
Med öppna gardiner skiner solen in genom fönstret och skapar en härlig vårkänsla, tillsammand med musiken jag spelar i bakgrunden. Death Cab for Cutie kändes särskilt passande idag. Det är varm musik.
Och jag kan inte hjälpa att känna mig nöjd.
Bara nöjd.
Jag vet inte riktigt varför, men just nu känns allt bara bra, trots motgångar.
En härlig känsla.

I Will Possess Your Heart - Death Cab for Cutie



How I wish you could see the potential
the potential of you and me
It's like a book elegantly bound
but in a language that you can't read just yet

You gotta spend some time, love
you gotta spend some time with me
And I know that you'll find love 
I will possess your heart


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0