Snart jobb, sen helgish!

Egentligen hade jag velat stanna hemma och sova.
Tänk vad underbart det hade varit, öppna upp vid fönstret så att solen kunde värma mig där jag låg i sängen och lyssnade på musik och bara degade i flera timmar. Men så blir det inte. Jag måste åka och jobba.
Men det är chill ändå. Bara fyra timmar.

Och imorn är jag HELT LEDIG hela dagen. Såå underbart! Vad ska jag hitta på? Så många valmöjligheter. Men det kommer nog sluta med att jag sitter hemma. För det är soft.
Och efter en chill dag imorn är hela helgen (i princip) inplanerad. Fredag kväll blir fest med klassen, lördag eftermiddag blir jobb, lördag kväll blir utekväll med K, söndag blir firande av storasyster. Igen. Men det blir najs! Jag tror att det blir en fin-fin helg.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0