Solen we like

Idag har det varit alldeles underbart väder. Bara att kolla ut genom fönstret och se bar, torr mark och en skinande sol får en ju på bra humör.
Dock har jag inte spenderat så mycket tid ute idag.
Vi har firat storasyster som fyller år om en vecka. Vi åt mumsigt god choklad-/hallontårta som lillasyster gjort såklart. Det bli bara bättre och bättre för varje gång. Gott var det!
Och sen fick syrran fin-fina presenter och vi spelade lite Babbel och Guitar Hero innan hon och hennes pojkvän skulle åka tillbaka hem igen. Det var en trevlig dag indeed.

Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att gå till djursjukhuset och vaccinera vovven så han inte bli sjuk. Sen blir det väl lite mer bildredigering till tidskriften och kanske träning, beror på om vi orkar och hinner. Fast jag är ju typ ledig hela dagen imorn, så det borde jag ju hinna. Haha. Man vet aldrig. Men jag vill nog träna... Så det ligger på J.  

Nu är jag trött. Som vanligt numera. Asirriterande... 
I alla fall ska jag väl bara ta det lugnt resten av kvällen. 
Chillz!

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0