Tolv timmar senare

Idag har varit en lång dag.
En jävligt lång dag.
Men fan vad den har varit bra.

Började med att jag åkte in till stan med mamma och lillasyster en stund innan jag skulle möta upp mina kompisar. Köpte ett par svarta vårskor (likadana som mina vita... från HM) och gick runt och chillade lite.
 
Mötte upp några vänner vid två, och vi satte oss i vitabergsparken. Efter ett tag droppade fler och fler in och vi hade rejält trevligt där i flera timmar. Det var sol för det mesta, men blåste en del vilket gjorde att vi till slut började frysa och gick vidare hem till en kille som bor på söder.

Hemma hos honom skulle vi grilla, så vi köpte lite kött och lite körv, och sen grillade vi lite gott och satt och chillade och lyssnade på musik ett tag. Rätt soft. Fast redan då var jag helt slut. Jag är ju sjuk nu också, så kombinationen av det och att sitta ute i flera timmar i solen och dricka folköl gjorde att man blev jävligt trött.

Vi drog i alla fall ut vid typ tio nångång, och gick väldigt långt till Golden Gate (där jag aldrig varit förut. Rätt soft men inte precis nåt dragigt ställe om man säger så...) där vi satt några stycken. Jag beställde en cider, men efter ett tag började jag känna att hostattackerna var på ingång, så jag drog hemåt.

Nu sitter jag hemma i sängen, väldigt redo att sova och hostandes som ett jag vet inte vad.
Vill bara sova hur länge som helst nu.
Imorn är det väl plugg som gäller. Kul.
Idag har i alla fall varit en jävligt bra dag, och jag är riktigt glad (och lite stolt) över att jag styrde upp vår lilla spontanträff. Sånt borde vi göra oftare.

Men nu ska jag fan sova järnet.
Gonatt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0