Vaccination

God morgon!
Inatt drömde jag om att jag var trött. Måste betyda att jag tillochmed var för trött för att sömnen i det verkliga livet räckte och jag var tvungen att sova i drömmen också. Jag vaknade upp och var fortfarande väldigt trött i alla fall.

Det är just typiskt att jag har fått en sån här konstant-trött-period nu precis när mitt liv kommer börja bli rätt hektiskt. Börjar ju jobba på onsdag och då ska jag hinna med skola, jobb och träning och att ha kul och träffa vänner också. Om jag ska gå runt och vara trött hela tiden funkar ju inte det så bra. Men jag hoppas på att det går över snart. Får väl börja käka lite bättre mat och så... Ta hand om mig själv mer.

Men nu bär det snart av mot djursjukhuset. Min vovve ska vaccineras.


Min fina pluttis!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0