Filmtajm!

Idag har jag gjort typ... Ingenting mer vettigt än att jobba fyra timmar. Resterande tid har spenderats hemma framför tv och dator. Kul tjej. Nä men nu innan skolan börjar tycker jag faktiskt att jag får slappa hur mycket jag vill! Och tänkte fortsätta slappa med lite film. Började kolla på I Love You Philip Morris för några nätter sedan och tänkte fortsätta. Den är bra hittills. Väldigt annorlunda... Men bra. Enligt mig då.



Sen blir det hopp i bingen.
Sleep tight babydolls!
(jag är inte seriös med det där. För er som inte kollar på How I Met Your Mother så kan jag informera om att det hänvisar till ett speciellt avsnitt ur den serien... Såattnivet)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0