Fotat och diskat och klart

Sådärja. Diskade nyss klart så nu är jag klar med allt! För stunden i alla fall...
Var ute i skogen med lillebror och vovve ett tag och försökte ta fina bilder på lillebror. Det är faktiskt rätt svårt, för han ska alltid göra sig till. Men nu gick det bra tycker jag. Visst, det finns en hel del bilder som han ser galen ut på, men vissa blev nog riktigt bra! Ska kolla igenom allt nu.

Anledningen till att jag fotade honom var att mamma ville det. Jag har ju fotat både lillasyster och mig själv innan, och mamma har satt upp bildserier med tre bilder vardera på mig och lillasyster i svartvitt som jag har fotat, så nu vill hon ha tre på lillebror och tre på storasyster också, så hon har alla barnen i svartvitt på väggen.





Vi lattjade lite också...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0