Good job!

Under nästan hela sommarlovet har jag lyckats hålla en ganska bra standard när det gäller att vakna i tid, trots att jag flera dagar har varit ledig. Då har jag blivit trött tidigt och däckat vid typ elva även då jag gärna velat vara uppe längre. Men nu... Nu har mina gamla vanor kommit tillbaka igen, lagom till skolstart. Jag går inte och lägger mig tidigare än ett på natten och vaknar vid tolvtiden nästan varje dag. Thats stupid.

Dessutom har jag fortfarande en uppgift kvar att göra innan skolan börjar igen. Jävla politik och val och grejer... Man blir så trött på det. Eller, jag blir. Och det är självklart det det handlar om också. Djupgående analyser av valbevakningen. Kill me. (skoja bara. Fan, lillasyster har fått mig att bli paranoid nu också. Hon tycker att man alltid måste säga "Jag skojade bara" efter att man har sagt nåt om att dö eller så. Annars jinxar man väl sig själv på nåt sätt. Så nu måste jag.) Vart var jag? Ja. Helvetesuppgiften. Och inte förrän nu är det jag har insett att jag faktiskt börjar igen på MÅNDAG. Det är inte ens en vecka kvar... Det som har känts så avlägset så länge är helt plötsligt här, och som jag listat ut redan innan är jag ute i sista sekunden, som vanligt.

Jag babblar på. Det betyder att jag faktiskt är rätt trött ändå. Kanske till och med övertrött. Borde nog sova.
Sleep tight babydolls!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0