Jävla säkerhetskopiering och omformatering och skit.

Jag blir knäpp. Seriöst. Knäpp på riktigt.
När jag äntligen fått mod nog att formatera om hårddisken till datorn så går det inte. Jag försöker och försöker och fattar ingenting. Så nu ger jag upp ett tag. Vågar inte riktigt mixtra med för mycket själv heller, så ska vänta tills styvpappa kommer hit så får han hjälpa mig. Om jag inte lyckats slå söder datorn i ren ilska innan dess det vill säga.



In other news har jag sån jävla träningsvärk att jag knappt kan röra på mig. Om jag skrattar gör det ont i magen, samma om jag hostar till. Om jag går gör det ont i benen och om jag böjer mig ner gör det ont överallt.

Bra dag idag alltså.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0