Kreativiteten flödar

Jag vet inte vad som hände med mig ibland, men det finns vissa stunder då jag får kreativitetsryck. Nu är en sån stund. Målat en tavla, fotat mig själv, och idag (ikväll? inatt?) målade jag en teckning... kan man väl kalla det. Det är så härligt när man får lusten till att bara sitta och måla i flera timmar. På det sättet saknar jag gymnasiet ibland. Då fick man liksom in en rutin på det. Man visste att man var tvungen att vara kreativ minst en gång i veckan under tre års tid. Då gjorde jag massa saker, nu gör jag nästan ingenting. Bara när jag orkar och känner för det. I alla fall satt jag och lillasyster och målade lite, och detta är vad jag åstadkom:



Inte sådär jättespeciellt, men jag är nöjd. Skönt att sitta och pilla med färg på papper ett tag. Målat med akrylfärger på akvarellpapper i A4-storlek.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0