Long time no see

Det var visst ett tag sen jag skrev. Det är jag mycket medveten om... Men jag har helt enkelt inte orkat. Har jobbat som ett djur två veckor i rad nu och nu är jag äntligen lite mer ledig igen. Jag är ju nästan aldrig helt ledig, eftersom jag måste jobba för att få pengar. Men men...
Snart är sommaren slut och skolan börjar igen. Egentligen ser jag faktiskt fram emot det, fördet kommer nog bli riktigt kul, men det känns ändå som att den hr sommaren har gått väldigt snabbt och att det vore skönt att ha lite mer ledig tid.

Veckan som har gått har varit både stressig och rolig. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Men i helgen har jag festat. Var ute i lördags och då var det verkligen fest... Kanske lite för mycket fest. Men kul.

Sen har jag köpt massa kläder på rean också. Asnajs! Köpte för totalt 480 kronor under en dag och egentligen skulle det kostat mer än 1700. Helt sjukt! Och underbart.

Idag kommer storasyster hit på besök, ska bli riktigt trevligt! Och innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Funderar på att fixa lite i klädkammaren nu med alla nya kläder, eftersom allting bara ligger på hög därinne just nu. Låter som en bra idé.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0