Omformaterat och klart!

Oj, oj, oj... Nu har jag suttit nästan hela kvällen med den här jävla omformateringen. Säkerhetskopierat inställningar och formaterat om hårddisken. Slutligen. Äntligen. Det tog lite tid... Kan man väl säga. Styvpappa hjälpte mig med säkerhetskopieringen och så, sen lyckades jag formatera om hårddisken. Men jag var nära att få nervsammanbrott flera gånger under processen. Massa saker gick fel och jag trodde att allt skulle gå åt helvete, men det gjorde det inte så nu är jag glad och kan pusta ut.

Måste nog sova rätt snart också eftersom skolan börjar imorn. Shit vad det känns konstigt... Men bra ändå. Blir askul att träffa alla man inte sett på så länge och tror dessutom att det kommande året kommer bli jävligt kul! Så det ses fram emot. Börjar tio imorn. Inte så farligt tidigt, men med tanke på att jag vant mig vid att sova till tolv blir det nog rätt brutalt ändå.

Nej, nu fan ska jag se till att somna. Snart. Nu. Snart. Om en liten, liten stund.
Chillz!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0