Photoshoot med mig själv

Jag har ju nämnt att jag har fotosug men ingenting att fota, och vid såna tillfällen leder det nästan alltid till att jag fotar mig själv. Så blev det idag också. Eller ja, inatt då. Jag känner mig så löjlig när jag håller på och fotar mig själv så därför kan jag bara göra det när alla andra sover. Haha. Det är inte världens enklaste grej ska ni veta. Man måste hitta kläder som man vill ha på sig först, sen ska man både ställa in kameran rätt och få till rätt pose samtidigt som allt annat måste stämma också. Var tvungen att sitta med lampan i ena handen på de flesta bilderna för att ljuset skulle bli bra.

Det är rätt jobbigt faktiskt, och det blir en hel del katastrofbilder där jag ser helt galen ut, men vissa bilder tycker jag oftast om riktigt mycket i slutändan så det är väl värt det ändå. Nu är jag sjukt trött efter att ha gått fram och tillbaka mellan kameran på stativet and all that, så ska typ sova. Ni kan ju få en bild att titta på medan jag sover...



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0