Punkt-behandling

Jag ser sjukt löjlig ut vissa nätter när jag går och lägger mig. För jag försöker få bort prickarna i mitt ansikte... Som oftast är mest självförvållade eftersom jag aldrig kan hålla mig borta från att pilla så fort jag ser början till en finne eller pormaskar eller nåt sånt. Så just nu ser jag ut såhär:



Extremt hett, eller hur? I think so...
Jag själv skulle vilja kalla det för "punkt-behandling". Alla små punkter som behöver tas bort behandlas var för sig... Eller nåt sånt. Haha. I alla fall. Har nån slags kräm i ansiktet som innehåller zink och grejer. Det torkar ut, och funkar faktiskt bra tycker jag. Shit vilken bra skönhetsbloggare jag skulle vara, typ: "...Duuh, den innehåller typ zink. Har mamma sagt i alla fall. Jag tror det är bra av nån anledning... Testa! Har glömt vad den heter och vet inte vart den finns men ändå liksom..." 

Nu ska jag kolla lite grejer på datorn och sen sova. Är inte det minsta trött, men ska jobba imorn så kan inte sova till ett... Så är nog dags att sova snart tror jag. Även om det inte kommer bli lätt.

Sov sött!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0