Så sjukt najs att träna!

Tillbaka från the gym igen. It was awesome. Första gången jag tränade själv och första gången jag tränade på hela sommaren. Mår alltid så jävla bra efteråt även om jag blir helt slutkörd, så fattar inte varför jag inte tränar oftare. I alla fall började jag på löpbandet med att gå i rask takt i tio minuter, sen joggade jag i tio minuter och sen varvade jag ner och gick lite saktare i tio minuter. Efter det gick jag in i gymmet och körde lite ben, insida lår, axlar, mage och rygg. Sen gick jag och bytte om till bikini och så körde jag ungefär tio längder simning. Och sen drog jag hem.

Det var sjukt skönt. Och nu mår jag bra. Lite trött i benen... Haha. Men annars så. 
Snart ska jag ut med hunden och traska en liten stund och sen ska jag diska. Kul. Inte. 
Men jag lyckades i alla fall komma iväg och träna! Femtio poäng till mig! (Ja, jag är värd femtio)

Later dudes.
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0