Seg som en sjömansbiff

Tyckte att det var dags att börja använda såna uttryck. Fast egentligen finns det väl segare kött än just sjömansbiff? Det tycker nog jag i alla fall.

Men, jag är seg. Vaknade för typ en timme sen och har fortfarande bara tagit typ tre steg bort från sängen, och det var för att öppna ytterdörren när lillasyster kom hem från skolan... Börjar känna mig lite lat. Men det är en sån där helvetesvecka vi tjejer får stå ut med typ en gång i månaden nu så då får man vara lat tycker jag. 

Idag känner jag för att bara vara hemma. Sitta vid dator och tv och bara slappa. Kaske hyra film eller nåt. Men helst inte röra mig utanför dörren. Så känns det nu i alla fall, vi får väl se hur det känns när kvällen kommer. 

Nej, nu ska jag nog ta mig en liten promenad ut till köket. Kanske byta ut sovtröjan mot ett linne, vem vet. 
Tills nästa gång, chill out ma frends!
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0