Snygga naglar

Jag är väldigt inne i nagellack. Ibland. Under vissa tidsperioder (dvs när jag tycker att jag har tillräckligt mycket tid att spendera på att måla naglarna). Särskilt under sommaren är det roligt att leka med färger. Det piffar liksom upp. Enkel utväg för mig som inte är så duktig på det här med accessoarer och så... Har fått kommentarer från tjejer på jobbet som tycker att mina naglar är snygga. Och jag är rätt kär i mina naglar just nu också faktiskt... Länge sen de var såhär långa och fina.



Svårt att få en bra bild för allt ser knas ut. Men men... I like it. Dock måste de målas om igen snart.
Haha, jag känner mig så löjlig när jag skriver såna här saker men tänkte att jag kanske borde bli bättre på att uppdatera. Och jag tycker faktiskt om mina naglar...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0