That darn virus

Det verkar inte som att viruset vill försvinna helt från min dator. Jag har försökt nu ett tag med olika antivirusprogram och så, men det kommer tillbaka. Visserligen händer inget speciellt, och jag kan fortfarande använda allt som vanligt, men jag är så rädd för att nåt SKA hända att jag kanske formaterar om hårddisken snart i alla fall. Just nu sitter jag och för över alla bilder från datorn till en extern hårddisk som vi har (tur att inte mina småsyskon är lika fotogalna som jag för då hade det inte funnits nån plats kvar på den externa hårddisken). Ska försöka föra över så mycket som möjligt och fixa innan jag formaterar om. Om jag gör det... Det borde jag göra... Men jag har så svårt att släppa taget om saker att det alltid känns lite jobbigt med sånt där.

Äsch, det klarar jag nog av.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0