Trance

Okej, det här kan komma som lite av en shocker för vissa som känner mig. För känner man mig vet man att jag mest lyssnar på rock i olika former, lite hårdare sådan oftast... Och numera lyssnar jag ju också en del på annat, inom hip-hop finns det ju alltid låtar jag gillar till exempel. Men någonting de flesta kanske inte vet, är att jag ÄLSKAR sån här musik:

Lost in the Underworld - Trancepulse inc.



Av någon anledning köpte jag en skiva som hette A trip in Trance 2 när jag var på MediaMarkt för ett flertal år sedan. Det är en dubbel-CD där den första låten på skiva ett är den ovan, och resten i samma spår. Så sjukt najs... Min mamma gillar det också. Haha. Men jag vet inte riktigt vad de andra i familjen tycker om det...

Alltid när jag lyssnar på den här musiken nu har det en helt egen känsla, eftersom jag hade det på i bakgrunden i flera timmar när jag läste Lord of the Flies, som vi var tvungna att läsa i engelska i tvåan på gymnasiet. Och jag tyckte jävligt mycket om den boken. Men i alla fall... Vet inte vart jag ville komma riktigt, men min big revelation var att jag också gillar trance-musik ibland. Haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0