What the dealio?

Som vanligt söker jag lägenheter som få. Kollar in på bostadsförmedlingens hemsida nästa varje dag för att se om några nya lägenheter annonseras. Nuförtiden vet jag att de enda lägenheterna jag har en chans att få är nittonårslägenheterna, så de är i princip de enda jag söker. Men det har varit ont om ungdomslägenheter annonserade nu ett tag och jag började tappa hoppet.

Men så idag när jag går in på hemsidan så är det hela FYRA ungdomslägenheter som annonseras, tre av dem inne i stan. 'Awesome' tänker jag och kollar in dem. Då märker jag till min förtvivlan att alla de inne i stan var ungdomslägenheter från arton till tjugofyra år, och den enda nittonårslägenheten var den som låg i Vällingby. Jaha. Sikken tur man hade va...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0