Yesternight

Igår var jag ute, som sagt. Det var inte alls planen från början men det blev så i alla fall. Kul hade jag. Mötte upp Catta, en tjej från jobbet, i skanstull. Vi åkte först till Söderhof (eller Hellströms, som det numera heter) och tog en varsin billig öl. Tanken var att vi skulle möta upp några andra där men eftersom det var alldeles för mycket folk och vi inte tycker att Söderhof är världens skönaste uteställe gick vi vidare till Arken. Assoft musik där. Vi startade dansgolvet själva, jag, Catta och hennes syrra, och dansade tills de stängde vid ett. Då drog vi vidare till Kvarnen där det också var packat med folk. Men vi stannade där tills stängning och dansade loss. Sen åkte vi hem till Catta och sov. Hon bor jättenära både uteställena och jobbet så då kändes det lite onödigt att åka hem och sova.

Jobbade idag från ett till halv sex. Mådde ju inte superbra men det gick okej i alla fall. Ingen större fara där. Efter jobbet har jag bara suttit i soffan och degat, och ska fortsätta med det till jag ska sova.

Gårkvällen var i alla fall väldigt trevlig och jag är glad att jag gick ut även om jag egentligen inte skulle.
Peace out!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0