Vilket liv man lever...

Jag skriver nästan aldrig här längre för jag helt enkelt inte har tid. Och dessutom försöker jag ju uppdatera min musikblogg också så det blir lite svårt att hålla båda uppe. Just nu lyckas jag inte med någon. Men jag känner ju inte riktigt för det så då får det vara så ett tag.

I alla fall kände jag för att skriva lite nu. Sitter hemma i sängen och är så sjukt trött. Den här helgen blir verkligen någonting utöver det vanliga... Med tanke på att jag var ute i torsdags, igår och ska ut ikväll blir det en hel del festande. Det börjar kännas lite, ska ni veta. Men på nåt sätt känns det så jävla skönt att bara kunna göra vad fan man vill ibland. Kan ju berätta lite närmare vad jag har gjort.

I torsdags var det sista dagen på kursen Interaktiva Medier i skolan, och klassen hade planerat middag på en restaurang. Jag kunde tyvärr inte vara med på själva middagen eftersom jag firade min lillasyster, men jag kom efteråt. Vi var på Kvarnen och som alltid med min underbara klass hade vi askul. Trots att bara ett litet dansgolv var öppet så stod vi där allihopa och dansade tills benen värkte och Kvarnen stängde. Så sjukt roligt. Extremt trångt och svettigt, men ändå kul! 
Efter de stängde kände vi inte för att avsluta kvällen, så vi gick hem till en tjej som bodde i krokarna. Där satt vi och snackade tills tunnelbanorna började gå igen och sen drog vi hemåt. Jag lyckades åka till slutstationen för att jag somnade en stund på tunnelbanan. Som tur är bor jag bara en station ifrån så det var bara att sitta kvar och åka tillbaka igen. Haha. Det slutade med att jag kom hem runt halv sju på morgonen och hörde min mamma vakna innan jag ens hade somnat... 

Sov till halv fyra igår, fredag. Lite ångest över det, men man får göra så ibland om man vill... Återhämtade mig hemma och sen drog jag hem till Ami där vi drack jordgubbsvin och tittade på Idol-finalen (sjukt dumt att Jay vann! Jag gillar ju honom!), sen kände vi oss lite nostalgiska och drog till ett riktigt artonårs-ställe, Festen. Haha. Kändes riktigt konstigt att vara där till en början, men som alltid med Ami lyckades vi göra det bästa av situationen och hade sjukt kul tillslut. Efter det drog vi till Malmen av nån anledning, och sen drog vi hem och sov. Kom hem imorse vid tio-tiden och har legat i sängen sen dess. Har kollat på Inception, som lillasyster hyrde igår. Asbra film! Dock tyckte jag inte alls att den var så komplicerad som alla sagt att den är.

Nu bär det av ut med hunden för att lämna filmen, och sen ska jag försöka göra mig i ordning så att jag kommer iväg nån gång. Orkar inte riktigt egentligen, men har planerat det här nu och då kan man inte svika sin vän! Ska hem till Jennifer T och äta lite mat, sen ska vi ut!

Tills nästa gång, chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0