En otrolig vandring

Idag har jag och M gått från T-centralen till Medborgarplatsen med våra kameror och bara fotat och pratat. Det var väldigt trevligt, och extremt mysigt. Jag tänkte inte ens på hur mycket vi faktiskt hade gått förrän jag insåg vart vi hade hamnat när vi väl kände oss klara för att åka hem.

Båda var vi trötta efter lördagsnätter med för lite sömn, och halkade omkring lite här och var, men lyckades ändå hålla oss vakna och ta massa fin-fina bilder! Kanske lägger upp nån bild eller två, möjligtvis flera, här inom en snar framtid.

Jag är så trött nu att jag knappt kommer på vad jag ska skriva. Annars brukar det ta kanske fem-tio minuter att knåpa ihop ett fungerande långt inlägg, men nu står det still i huvudet.
Ja, det man behöver veta om idag är väl i alla fall att jag hade det väldigt, väldigt roligt och trevligt och mysigt och bra.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0