Fortfarande ovisst här

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Fortfarande.
Egentligen kan man väl säga att kvällen är slut. Nu är det ju natt... Men ja.
Jag hatar såna här kvällar. När man tror att nåt ska hända, eller hoppas på det, och man spenderar hela kvällen med att göra sig i ordning för det och bara vänta typ, och sen visar det sig att man inte ska göra nåt. Då kunde man lika gärna ha struntat i att göra sig i ordning och typ chillat med en film eller nåt sånt. Men nej nej...
Men som sagt vet jag fortfarande inte riktigt vad som händer. Kanske åker iväg inatt i alla fall.
Funderar på att sätta på en film eller nåt avsnitt av nån serie tills jag vet vad som händer. Det vore najs.
Jo, det gör jag nog.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0