Foto

Yo!
Kom nyss hem.
Började klockan nio, hade fotolektion. Eller föreläsning om reportagefoto rättare sagt. Det var väl inte sådär jättegivande precis, men lite inspirerande.
Vi fick tre uppgifter att göra. De två första gjorde jag idag, känns skönt att ha det klart. Nu måste jag bara välja ut vilka bilder jag ska använda och sen kanske redigera lite...

Är extremt trött just nu. Jag får alldeles för lite sömn på nätterna, eftersom jag är van att gå att lägga mig sent. Jag lyckas liksom inte komma på att jag ska upp tidigt förrän klockan redan är två och jag har fyra timmar tills jag ska vakna ungefär. Känns inte jättebra... Men jag tänkte kanske somna en liten stund nu så jag kan fixa med bilderna och det sen när jag piggnat till lite.

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du borde lära dig att sova lite mer gumman ;)

2010-02-01 @ 16:27:35
URL: http://abigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0